
Rekrutacja do klasy I szkoły podstawowej 2021/2022
Terminy postępowania rekrutacyjnego oraz postępowania uzupełniającego, a także terminy składania dokumentów:
Lp. |
Rodzaj czynności |
Termin w postępowaniu rekrutacyjnym |
Termin w postępowaniu uzupełniającym |
1 |
Złożenie wniosku o przyjęcie do szkoły podstawowej wraz z dokumentami potwierdzającymi spełnianie przez kandydata warunków lub kryteriów branych pod uwagę w postępowaniu rekrutacyjnym |
Od 01.03.2021 do 31.03.2021 do godziny 15:00 |
Od 24.05.2021 do 04.06.2021 do godziny 15:00 |
2 |
Weryfikacja przez komisję rekrutacyjną wniosków o przyjęcie do szkoły podstawowej wraz z dokumentami potwierdzającymi spełnianie przez kandydata warunków lub kryteriów branych pod uwagę w postępowaniu rekrutacyjnym, |
Od 01.04.2021 do 07.04.2021 |
Od 08.06.2021 do 09.06.2021 |
3 |
Podanie do publicznej wiadomości przez komisję rekrutacyjną listy kandydatów zakwalifikowanych i kandydatów niezakwalifikowanych |
08.04.2021 |
11.06.2021 |
4 |
Potwierdzenie przez rodzica kandydata woli przyjęcia w postaci pisemnego oświadczenia |
Od 09.04.2021 do 23.04.2021 do godziny 15:00 |
Od 14.06.2021 do 18.06.2021 |
5 |
Podanie do publicznej wiadomości przez komisję rekrutacyjną listy kandydatów przyjętych i kandydatów nieprzyjętych |
29.04.2021 do godziny 14:00 |
21.06.2021 do godziny 15:00 |
- Wymagane dokumenty związane z zapisem dziecka do kl. I oraz rekrutacją dostępne są w kancelarii szkoły w godzinach pracy: 7.00 – 15.00, a także na stronie www szkoły: www.pspsumin.pl
- Dokumenty związane z zapisem dziecka do kl. I oraz rekrutacją należy składać w kancelarii szkoły w godzinach pracy: 7.00 – 15.00 od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni świątecznych.
Sumin, 2021.02.23. Barbara Rozwadowska – dyrektor szkoły